Cykla till byn eller inte cykla till byn, det är frågan!

Jag är enormt sugen på att cykla upp på byn, köpa en påse chips, cykla hem igen och sen sätta mig vid tv:n och kolla om det är någonting bra (vilket det inte verkar vara) annars så skolla på King Kong filmen som är sådär. Jag har ungefär 30 minuter på mig att bestämma mig eftersom affären stänger klockan åtta. Finns det någon annan som har någon idé om vad man annars kan göra? Jag vill åka till Samuel, såhäääär mycket. Men jag måste ju fixa det där jag har lovat pappa, alltså kratta ihop alla grenar efter att han har klippt busken, men när det blir av vet man ju aldrig.

Jag har också upptäck att det är hela 58 dagar till jag flyttar till Stockholm, helt sjuk. Men det betyder också att det är cirkus 50 dagar tills jag och Samuel åker till Finland. längtar enormt!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback