1-0 till chipsen!

Tänkte bara informera alla mina läsare om att chipssuget vann! Så jag cyklade upp på byn och köpte ICAs grillchips, en dip och gräddfil. Så nu är min kväll planerad. Tv, chips och allmänt degande. Jag måste också säga att jag saknar min bärbara dator. Sitta vid den, kika halvt på tv och käka lite chips. Det var tidet det. jag längtar tills jag och pappa ska åka och köpa en ny dator mig, dom är snälla dom, mina föräldrar. Jag har också bestämt att jag ska köpa mig en fin datorväska. Så om någon behöver en idé till va djag önskar mig när jag fyller år så här har ni det, en datatorväska. Enda problemet skulle nog vara att jag troligtvis inte har fått datorn än så då kan man ju inte veta vilken storlek på väskan man ska köpa, så det var nog ingen värst bra idé, tyvärr. 

Här är två finfina väskor från SIBA. Ungefär så skulle väskan få se ut.
Den ska inte vara som väskorna vi fick i skolan, då vägde tup väskan
minst lika mycket som själva datorn, det blev alltså väldigt tungt.
Men dom va fina, dom där två. Skulle sitta fint på min axel.
Jag kan nästan se det framför mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den röda skulle jag kunna döda för:P har också tittat på den:P

2008-06-10 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback