29 dagar!

Okej, nu kommer detta eviga tjat om att jag snart flyttar till Stockholm, om exakt 29 dagar. Hur det känns? Det känns bra, men samtidigt känns det konstigt. När jag nu flyttar så kommer jag aldrig bo hemma igen, och jag flyttar till en stad där jag inte känner någon. Och så lämnar jag mamma hemma helt ensam i veckorna. Känns helmysko. Men men, så känner väl alla antar jag. Eller ja, det beror nog på det också, hur långt hemifrån man flyttar. Vissa flyttar ju i princip till huset brevid. Haha. Samtidigt som jag funderar på flytten så funderar jag på hur det kommer att gå nästa år när jag är klar... Varför måste man tänka så mycket? men men... det blir säkert fint, det tror jag!
Nu ska jag roa mig med disken! yey!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback