En småkul sida och en finfin pojkvän!

Nu sitter jag med plastfolie runt benen, och litervis med hudkräm. Man smörjer alltså benen med massor av hudkräm sen så lindar man in dom i plastfolie, så det inte kladdar och så blir det lite sådär varmt så åker det in ordentligt i huden, så dom blir like a babies butt. :)

Jag slutade ju halv ett idag så när jag kommer ut från jobbet så sitter Samuel där vid trottoarkanten och väntar på mig, då blev jag glad! Sen när jag kommer hem så ser jag att han har klippt gräset, diskat och tvättat (och hängt upp)! Plus att han hade hunnit titta på tv också. Han är underbar den där och jag förstår inte hur han hann med! :) I och för sig steg han upp precis efter att jag hade stuckit till jobbigt, alltså runt kvart över sju. Det blev en lite känsla av "hallå, du har semeser - sov!". Haha, men som sagt, han är fin, han den där :)

Har föresten en ganska kul sida som nu måste kolla in, nämligen den här:
http://www.glennferon.com/portfolio1/index.html . På den sidan kan ni alltså se hur bilder ser ut innan och efter en retuschering. Du klickar alltså på en av bilderna så att du får den stor, då ser fu hur den ser ut efter, sen håller du musen över bilden så ser du hur den såg ut innan! Faktiskt ganska kul att se hur mycket dom ändrar! Titta!

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej bastisen.. har du det bra dar hemma??

Ni aker till finland snart va? hoppas ni far det bra dar. Halsa alla..

saknar dig..



PussPuss /Sofia

p.s vantar fortfarande pa brev! :P

2008-07-27 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback