Att sno andras tatueringar...

Nu är det så att jag har hittat jättefina bilder på tatuering och jag har börjar fundera hur min tatuering ska se ut. Tanken är

just nu att den ska börja på högersida om svanken, sen vidare en bit uppåt sen svänga av och gå runt revbenen precis under bröstet. I mitt huvud är det typ världens finaste tatuering.Den som jag har tänk på nu är svart och lite färg. Vissa delar av tatueringen ska vara i färg! Jag önskar att jag kände någon som var grym, grym, grym på att rita som kunde rita upp den åt mig. Så man kan se om det går att göra som man har tänkt sig.


Det ni ser på bilden på det här inlägget är en ledtråd till vad det är jag har tänk mig! haha. Grejen med tatueringar, i alla fall när man gör större är att man vill ju vara den enda som har den. Man vill ju inte heller "ta" någon annans tatuering. Självklart får man ju ideér och så men man tar ju aldrg någon annans tatuering rakt av. Men ja, tyvärr finns det ju människor som tar andras tatueringar rakt av och när man gör någon större så (eller egentligen någon tatuering över huvudtaget) så vill man ju vara unik med att ha just den! ingen vill ju se den tatuering som du har gjort och planerat länge på någon annan. Men sen finns det ju tatueringar som är väldigt populära men oftast är det ju visst stuk på tatuering som är populärt eller något motiv, typ som båtar eller så. Inte ofta det är en exakt en bild som plötsligt flera stycken gör. Men hittar man en tatuering som man gillar, som an verkligen fastnar för så gör viss ändring behöver ju inte vara värsta drastiska ändringar men några små ändringar så bli den inte likadan och det blir din egen. Det är ju mycket roligare att ha sina egna unika tatuering, helt enkelt. Men ja, så det är egentligen en chansning att lägga ut bilder på sina tatueringar på internet, någon kan ju faktiskt sno dom.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback