Lite, lite extra jobb...

Jobbet ringde idag, ville att jag skulle följa med en tant till akuten, men det har jag aldrig gjort och jag vet inte heller om jag måste veta något speciellt om henne så jag sa att jag kunde jobba om hon som jobba kunde följa med istället. Så vi löste det på det viset. Så jag jobbade 15-20. Inte helt fel och extra pengar till mig :) det enda som är drygt är jag hade st'llt in mig på att vara ledig hela dan, då känns det lite gagom surt att åka till jobbet. Men ja, jag lyckades också ha sönder en laddare till ett larm. Sänkte nämligen ner hela sängen över den svarta lilla dosan som sitter i väggen. Attans. Dom där laddarna sitter så jäkla dåligt till, dom sitter typ en meter upp på vägen, så när man hjälper någon som ligger ner så höjer man ju sängen och flyttar på den så man kommer åt. Så ställer man sen tillbaka sängen lite för nära väggen. Lätt hänt liksom. Men det blev en jäkla smäll när piggarna som som sitter i väggen gick av, haha :)

Annars idag har jag inte gjort mycket,bara varit med Maria och tagit det lugnt! Väldigt skönt måste jag säga. Igår var Samuel också här. Så jag, Samuel och maria lagade jättejätte enormt god tacotårta! Är typ som en lasagn! Så sjukt god, godare än vanlig tacos och tacopaj enligt mig :) Men nu ska jag göra nåt annat :P

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback