Skönhetssömn

Jag somnade samtidigt som Samuel igår men jag sov jättelänge idag! Sov typ 11 timmar. Gudars skyming. Men det var skönt, jag får sova precus hur länge jag vill fram till tisdag. Yey! Jag sitter vid Samuels lilla minidator nu, den är lika stor som en handtator känns det som efter att jag har suttit vid min underbara dator! haha :)

Nu ska jag fixa min naglar, yey. Svart naglack it is. har börjat fått nån grej för naglar. Börjar kolla hur människors naglar ser ut och hur dom är fixade, hah. Längtar tills vi ska lära oss hur man gör snygga naglar på skola sen. Vore grymt om man kunde göra en riktigt snygg fransk manikyr. Yes box. Jag känner mig smått utseende fixerad nu, haha. Men det måste man väl vara lite grann om man ska gå den utbildningen jag ska gå :P Någon som vill bara smink eller hår modell för mig? :D

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill vara modell:D:D

2008-07-20 @ 06:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback