Dasi oui!

Igår spelade jag golf, 43 slag. Inte helt fel! Var ganska så bta väder också, även om det blåste endel men det gjorde inte så mycket. Var faktiskt ganska så skönt. Men jag råkade lyckas med att slå mig själv på näsan med en järnklibba vilket verkligen inte var skönt, haha. Nu lät det som om jag slog jättehårt men det var mer att den föll på näsan men man är väldigt känslig där så det gjorde vädligt ont ändå! haha! Samuel kom ocks¨å, så han gick också med på banan, väldigt trevligt! Sen när vi åkte hem så åkte vi över till Björn och Maria och träffa dom, trevligt det! Vi kikade på film och hade allmänt trevligt måste jag säga, vi såg på Gisslan med Bruce Willis, har sett den förut men det var längesen, den var bra :)

Sen på kvällen när vi skulle lägga oss eftersom Samuel skulle upp halv sex (!) så gick det inge vidare att sova. jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv åt absolut ingenting! Typ en sak som "dasi oui" var skitkul. jag skulle kunna förklara "dasi oui" men det tänker jag inte göra för det skulle bli konstigt. Men jag lovar, det är ingenting speciellt roligt! Hah ;)

Jag är ledig idag också, skönt! Jobbar imorgon men det är kvällstur vilket inte är helt fel, sen börjar några dagar 7-16 turer. men det gör ingenting, pengar till mig! jag planerar ju en tatuering så då är jobb inge fel ;) jag ska kanske också gå på Takida nu augusti, måste bara se till att beställa en biljett, det kommer, det kommer!

Nu ska jag göra annat!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback