Idag, lördag.

Idag har jobbat, 07.30-12.30. En ganska så skön arbetstid måste jag säga. Inget fel på den. Blev bara lite körigt efter frukost, men allt löser sig till slut, om alla bara kan sluta att envisas med att larma samtidigt! Antingen är det ganska så lugnt och man kan hjälpa i den ordningen man har tänk sig, eller så blir det ett jäkla göra med att alla vill på toa eller något liknande precis samtidigt. Men men, ibland blir det ju så. Det är ett jobb och det ger pengar! :) Nu är jag väldigt hungrig, vi ska äta tacos idag! (det du Sofia!! :D)

vad händer idag då? någon som inte har något speciellt för sig? Jag ska ju jobba imorgon också, samma tid som idag. Hoppas det är nå bra människor som jobbar imorgon! :) Nu ska jag gå och kika om maten är klar :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback