Sista 7-16 turen imorgon!

Har inte blivit så mycket uppdaterad så mycket på sista tiden, har ju sovit hos Maria. Har varit riktigt trevligt! Vi har grillat typ varje dag och kollat lite på film och så. Jag har jobbat också, 7-16 i hela tre dagar i rad, gudars dagarna har varit långa. Men det blir ju i alla fall fina pengar till mig sen! Yes box :) Idag kom Samuel hit också, najs. Maria ska också sova här idag, så vi får se hur vi ska sova, haha.

Jag skrev ju att vi har grillar varje dag, såp igpr pt vi grillad kykling, couscous (stavning?), sallas och tsatziki (stavning igen?)! Det vad helt underbar gott!Jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv, hah :) Vi var och plockade blå bär igår också, fy tusan vad små bären var, jag skulle egentligen ha plockar till att kunna göra en paj imorgon när Jimmy och Sara kommer men orkade inte plocka till två pajer, så det blev bara till en. Så imorgon ska jag göra en kladdkaka är det tänkt, sp det blir nog fiiiint. Idag fick vi för oss att göra banan i ugn med choklad, kommer du ihåg det Linda? det var helt underbart gott! Och inte så extremt onyttigt heller eftersom man bara har någras cokladbitar i! :P
Vara social med Maria och Samuel nu! :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback