Helgen är över!

Fredag: Började med jobb på morgonen, 7-12. Sen på kvällen åkte vi till Eskilstuna för att hämta Calle och Chrille för attHP Pavilion 6809 sedan kunna ta oss till Västerås, för där är det ju Power meet. När vi kom till V-ås så skulle vi leta efter bilen som vi skulle åka med, och vi gick, gick och gick och leta och leta. Men hittade vi den? nej, det gjorde vi inte, eller jo vi hittade den när jag och Samuel skulle åka hem, hah, roligt. Men ja, dom är väldigt effektiva dom är killarna som vi hämtade i e-tuna. På mindre än en timme hann dom äta, börja bråka och bli vänner. Det är ju bra att dom utnyttjar tiden i alla fall. Men jag och Samuel kom hem vid två nån gång.

Lördag: Började med att jag, mamma, pappa och Samuel åkte till Västerås för att köpa en dator till mig! Blev en HP, den är jättejättefin och jag tycker om den massor!! Tack, tack, tack mamma och pappa :D Det är datorn på bilden! Jag är vädligt nöjd i alla fall! jag köpte en dataväska också på SIBA, den är också vädligt fin! Det är också den på bilden, haha! Men så när vi kom hem från shoppningen av dator så började jag och Samuel göra oss iordning för att åka in till Power meet. Jag var väldigt 50-tal i alla fall. Jag hade prickig 50-tals klänning, bubbel lugg och en snussnäsduk runt huvet. Haha :) Men vi åkte i alla fall bil med Samuels jobbarkompis, vilket var trevligt! :) vi var hemma runt två...

Söndag: Vaknade klockan typ kvart över elva, det var upp och sätta sig och skriva med Sofia på msn, sen dess har jag typ bara varit med Samuel, varit ut med hunden och suttit vid datort, dvs en väldigt givande dag! Jag ska nämligen jobba idag också, 16-21! Sen efter jobbet bär det av till Samuel! yey :)

Matdax nu!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback