vad som gör att jag inte kan somna.

Det blev ändrade planer igår, jag sov nämligen inte hos Maria igår. Jag höll på att somna vid tio så jag skulle aldrig ha kunnat hålla mig vaken till hlav tolv, så tyvärr fick jag säga att jag inte kunde. Jag skulle ju upp klockan sex, så ja, tanken gjorde mig alldeles för trött. :( Men på söndag så ska jag i alla fall vara med Maria, yes yes.

Jag är ganska så trött just nu. Men det är så konstigt, jag är sådär halv trött när jag kommer hem från jobbet så borde jag ju vara jättetrött när jag ska lägga mig. Men nja, jag är fortfarande halvtrött men kan fasen inte somna. Det är sådär lagom drygt, så man bara blir irriterad och den irritationen gör att man ligger och tänker på att man inte kan somna. Men det är väl som det är, efter imorgon är jag ledig lördag till tisdag. Nice.
och så till sista; Ibland bli jag så trött och irriterad på visa saker, suck, suck och åter suck.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback