Två saker

 Första saken: Hur kan ett par skor bara spårlöst försvinna? eller i alla fall så spårlöst att jag inte hittar dom någonstans. Ingen skulle väl heller ta ett par gamla skor... Så det enda säkra jag kan komma fram till är att dom har helt enkelt traskat iväg helt själva. ja, så måste det vara! Dom gav sig ut i världen, för att hitta ett eget liv som är mer än mina fötter. Så, om någon ser ett bar bruna sneakers som är ute ioch går, så är det mina.

Andra saken: Jag måste berätta att jag har plockat litervis, ja tinvis med bär idag! Röda vinbär och hallon. Jajemen, det har jag. Mina händer var alldeles blodiga av allt plockande (eller så kan det ha varit typ saft från vinbären, vilket det lutar starkt emot). Men plockat blev det, och ganska så skönt att vara ute också. Även om det här annars är en ganska så tråkig dag.

Nu har jag berättat mina två saker.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja den fantastiskt roliga underbara aktiviteten - plocka bär!;) Idag har jag jobbat 10 h, det gick bra, var helt ok och lite kul faktiskt. Ser man på. Nu ska jag läsa en riiiktigt bra bok!:) PUss!

2008-07-12 @ 21:42:40
Postat av: Tobbe

Det kan mycket väl vara någon som tagit dina skor^^...SOm fotfetishieter...Som tänder på tjej fötter å tjej fotsvett så kan mycket väl vara någon som gillade din fotsvett^^... jag själv har lite av dinna fetish men inte svettiga Urk :S...Men små söta tjej fötter så faktiskt inte så illa=)

2008-07-20 @ 14:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback