Slit och släng.

Idag har jag jobbar min första 7-16 tur och det var inte lika farligt som jag trodde det skulle vara. Så det var skönt! Blev dock lite segt ett tag så då ritade jag en teckning åt Susanna som jag la ner mitt hjärta och själ i! Den ska hon sätta upp på sitt kylskåp hemma i Uppsala, haha! Så viktigt var den ;P

Annars idag har jag inte gjort särskilt mycket. Jag har duschar, plockat hallon och bakat/lagat/gjort (?) hemma gjord snickers, som är helt galet gott. Godare en köpt måste jag faktiskt säga. Jag har däremot inte hunnit äta något av den än efttersom det är choklad på så måste det svalna så att det stelnar. Men snart så får jag ta lite! Yes box.

På fredag åker mamma, pappa och Aatu till Finland och kommer hem den 5 augusti. Då är dom borta ett tag, så Samuel ska bo här hos mig från och med den 23. yey :) Och innan det ska ju Maria och jag vara sambosar som jag skev igår. Men det ska bli riktigt trevligt, Samuel går ju på semester. Sedan när han börjar jobba igen så byter han jobb. Mycket som händer nu i Augusti! Jag flyttar och börjar skolan och Samuel byter jobb... eller ja, mycket och mycket, lite grann i alla fall :)

Nu ska jag kika lite på tv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback