Puss..puss...pussel.

Så, nu har jag jobbat klart. Väldans fint, ska jag tala om. Men det var inte ändå inte allt för jobbigt idag. Jag börjar lära mig endel vad som ska göras på kvällarna så nu går dom lite fortare, skönt :) annars idag har jag tagit det lugnt, kikat lite på tv och pusslat. Börjar få lite ordning på det där pusslet i alla fall. Det enda som är tråkigt är att hitta någonstans bra där man kan sitta. Så nu sitter jag på golvet framför tv:n. men pussel är trevligt, jajemen.

Helgen börjar det bli lite ordning på också, inte alls fel! Men ja, nu är ju hungrig och törstig så jag ska gå och äta. Föresten! Fia är ju nere i Australien och här är adressen om ni vill läsa om hur det gör för henne! :)
http://resdagboken.se/  sen för ni söka på "sofiaholtfors" :) Jag gissar att mamma och kanske Linda skulle vilja kika lite :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback