Premiär!

Idag har jag badat, för första gången i år. Grattis till mig! :P Jag, Samuel, maria och Björn åkte ut med Björns och deras båt ut på en sjö (hågsjön eller vad den hette). Vi låg vid en klippa och solade, badade och kasta med en boll. var väldigt och mysigt måste jag säga. Var så skönt att vi var helt själva och så var ju vädret fint idag också, inte sådär dödligt varmt. Så vi var där ett par timmar innan vi åkte hem. När vi kom hem så duschade vi och så åkte vi till örebro, jag och Samuel alltså. var i princip in och ut ur lägenheten. Hämtade bara några få grejer. Vi stannade också till på ÖoB på dit vägenför att köpa sex påsar ahlgrens bilar som min kusin äör har beställt, dom kostade bara 10 kronor påsen så :) Väl tillbaka i Kungsör så åkte vi hem till Maria för att grilla och äta mat. Vi spelade också lite kubb och kort också. Viktigast var ju att jag och Samuel vann kortspelet, haha!
Kika CSI nu!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback