Örebro City

Imorgon är min första lediga dag på hela sju dagar, jag har alltså jobbat i 7 dagar i rad. Men min lediga dag ska i alla fall spenderas i Örebro, Samuel glömde nämligen endel saker där. Så Maria och Björn ska också följa med så ska vi kika lite på stan och eventuellt bada, eller rättare sagt dom ska väl bada, jag är ju lite av en extrem badkruka! Haha :)

Denna kväll började med att jag och Samuel grilla och hade allmänt mysigt. Vi satt ute på altan ganska så länge för det var grymt skönt att sitta fär eftersom det åskade längre bort så det kändes som om ett lock lyftes över Kungsör så att det kom in frisk luft och så var det inte heller sådär galet varmt för ett tag. Sen när vi var klara så åkte vi över till Maria och Björn och spelade kort, det var väldigt trevligt! Ja, låda! :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback