Om getingar och gamla sexleksaker.

Nu har jag varit på en mörda-getingar-jakt. Nyss flög det inte inte en utan hela två stycken storstora getingar, dom var ca
1 meter långa om jag inte minns helt fel. jag fick döda dom med min minimala reklam tidning. Jag sprang runt i hela vardagsrummet och flöngde runt. Så om en granne eller någon annan har sett mig utifrån så tror dom säkert nu att jag har blivit spritt språngande galen. Men då får dom tro det, för getingarna skulle dö. och det gjorde dom - tillslut.

Jag ser också att våran granne (också våran blomvattnare när jag åker bort) är uppe på sitt tak och gör något. och jag undrar då om det är så bra att han gör det. Han är ganska så gammal även fast man inte kan tro det, men det är väl bättre att be någon yngre person göra takjobben. Men det är väl iofs bra att han klarar av det själv, han är pigg den där, hur gammal kan han vara, 80? Men nu kom han ner, det gick fint. Ingen ambulans eller liknande fick tillkallas och han fick taket ordnat, yey.

Jag börjar också fundera på vad det är för underliga kommentarer jag börjar få på bloggen, det är ju självklart kul med kommentarer men kommentarer som: "Sugen på sexleksaker, jag har en hel hög kom in och roffa åt dig" är inte allt för intressanta. Varför skicka en sån kommentar? OM jag nu skulle vilja ha sexleksaker så skulle jag väl inte vilja ha dina leksaker? För den kommentaren får det verkligen att låta som om det är dom egna begagnade leksakerna man kan få. Och den kommentaren vill ju bara locka läsare, vill någon  locka läsare så är kommentarer som "Hej, min blogg handlar om fotografering, läs den!" mycket trevligare än reklam för gamla sexleksaker!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Sitter här med mormor och läser din blogg.Alltid kul o läsa om vad som händer därhemma. ! meter långa getingar mpf...usch vad läskigt. Hoppas allt är bra md dig och Samuel. Här regnar det nu, annars har vi nog haft det rätt bra. Vi hörs! Hälsningar från oss alla här i Pattijoki !!

2008-07-22 @ 15:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback