Nedräkningen har börjat...

Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker till Finland, längtar massor! Fyra hela dagar i härliga Yyteri! yes, yes, yes! Känns som om jag inte har varit där på evigheter, i alla fall på sommaren. Nu åker vi också så pass sent så havet har kanske också hunnit bli någorlunda varmt så man kanske kan bada där. Sweet :)

Imorgon är min sista jobbdag också, skönt. Då har jag jobbat 109 timmar denna månad, tror jag. Så inte helt galet mycke, men alldeles lagom! Jimmy och Sara var förbi här också för en stund sen, fikade kladdkaka och pratade lite, väldigt kul att se dom nu igen också! :)

Kanske bada idag? Eller är jag fortfarande en riktigt badkruka? jag vet inte... än...

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart jag kommer ihåg babanerna, dom kan man ju inte glömma:) Såååå gott ju!! Och å å å åvad jag är avundsjuk på dig & Samuel som får åka till Yyteri, världens finaste stuga och plats. Själv ska jag jobba och jobba...men går på lättare schema nu så det är inte bara långa dagar som förut, då var det BARA långadagar. men meeen, vi hörs innan ni drar! Hälsa samuel & maria! Pusss!!!

2008-07-26 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback