Betong-djungeln!

Nu tror jag nog att jag har bestämt mig, bestämt mig för vilket mobila bredband jag köpa - nämligen 3! heter det så?
Skriver man det med siffror eller bokstäver? 3 eller tre? Men allt är så förvirrande idag, haha! Internet-djungeln, telefon-djungeln ja, det finns massa djunglar idag. Och på något sätt så förväntas man att kunna och förstå dom. Haha, men det är ju tur att det mesta går att läsa sig till! ;P Men jag ska inte beställa det redan nu eftersom jag inte behöver det denna månad, onödigt att betala för en månad som jag ändå inte använder det. Sen om jag fixar det i Stockholm så kan jag gå in i en affär och få det direkt i handen. Men det ordnar sig, på något sätt får jag det. Antingen på posten eller i handen. haha, yey!

Men hela den här grejen med att flytta känns helgalen och jättesnart. Och då menar jag väldigt mycket jättesnart! Efter att ha verkligen längtat efter det här i snart 2 år så är det här - om exakt tre veckor.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej bastisen:D Flytten kommer att ga superbra.. Men akta dig for galna stockholmare bara:D

hoppas att du far trevliga rumskompisar.. eller lagenhetskompisar blir det val:)

saknar dig massor..

Puss Sofia

2008-07-18 @ 11:32:08
Postat av: Kim

Har med 3 de är faktiskt väldigt bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback