Man får tänka på hur man är själv ibland...

Idag ska jag sova hos Maria, jajemen. det var sådär lagom otippat att jag skulle göra. Men Maria frågade mig om jag kunde göra det eftersom hon är själv hemma och precis som jag är själv är så tycker hon inte om att sova själv i hennes föräldrars hus. Så idag hämtar hon mig halv tolv, vilket är direkt efter att hon slutat och så kör hon mig till jobbet till klockan sju imorgon bitti. Jag blir lätt trött av bara tanken av att åka någonstans så sent och stiga upp så tidigt. Men jag har kort dag imorgon, sluta nämligen 14 så det är i alla fall skönt. Får lägga mig tidigt imorgon istället! :)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, såg att du kommenterat. Jag har bara ändrat lite färger, lagt till bilder och sådant och fått den så som jag vill ha den :)

Postat av: Sofia

Hej fegis.. vagar inte sova sjalv..:P hehe..

ne, jag skojade bara..

Jag saknar dig.. vill vara hemma. men jag maste sta ut lite till har jag sagt till mig sjalv.. bara lite till sofia..

Massa pussar o kramar till bastisen..

2008-07-17 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback