Jag har skaffat mig en tillfällig sambo.

Måndagen spenderades ute i Odensvi med Maria och Björn, Björns föräldrar bor där. Väldigt trevligt var det, vi satt och pratade, spelade Guitar Hero och fikade och så. ja, som sagt - väldigt trevligt. Sen runt halv nio åkte vi därifrån för att hitta
på någonting annat, så vi bestämde oss för att hyra film. Så vi hyrde alltså film och åkte hem till Maria och kikade på den. Gårdagen var alltså väldigt trevlig! :)

Idag blir det inte mycket annat än jobb, jobbar 15-20. Äldreboendet är ett ganska så skönt sommarjobb, tiden går fort och det finns alltid någonting att göra! Jag ska färga håret ikväll också! Sen resten av veckan jobbar jag antingen 7-16 eller 7-14. Men inte så himla mycket jobb kvar, sen åker vi ju till Finland snart också :) Nästa vecka ska jag och maria var sambosar i några dagar också! Både är själva hemma och ingen av oss vill sova själva i våra respektive hus, så vi bestämde oss för att bli samobosar för några dagar, inge fel alls.

Nu ska jag sega lite till för att om rtp en timme åka till jobbet!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback