Helgplaner

Idag hade jag en 8-13 tur. Det är fint det, men ibland känns det som om att
när man ändå är där så kan man lika bra jobba. Men å andra sidan är det också väldigt skönt att komma hem, haha :) Men kom ju till jobbet vid 8 imorse och då är det inte direkt välja vart man ska gå utan man får gå som dom har bestämt, vilket också är skönt ibland, men jag hade i alla fall en dusch idag och det var så galet varmt. Det kändes som om det var jag som hade duschat. Dessa duschar är inte det roligaste man kan göra, men men, gamla människor måste också duscha :)

I helgen verkar det vara power meet som gäller, ja låda. vet inte om det var båda dagarna eller ena dagen eller hur det var, Samuel som får ordna det där, jag blir förvirrad. På lördag ska vi åka och köpa datorn också, yey yey yey! Sen på söndag bli det jobb på kvällen också, fint det. Nu ska jag kika på tv :)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åå va kul! Va är det før dator då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback