Djuren som är sända från helvetet.

Dessa jävla små, äckliga, fula och allmänt vidriga djur som finns precis överallt, och det är ju självklart tvestjärtar. Dom

är äckliga och lyckas dyka upp precis överallt! Dom är precis som spindlar - sända från helvetet. Och jag fick nyligen veta att dom kan flyga också, förstår ni, FLYGA! Och det är därför dom kan ta sig överallt. jag har aldrig sett någon flyga med så borstade jag tänderna igår och så när jag kommer in i badrummet så ser jag en på väggen och ropar på Samuel, men så ser jag hur den böjer sig (typ som på bilden) och jag ser hur ett par vingar typ fälls ut och jag har nog aldrig varit så snabb ut ur badrummet. Jag sprang typ i panik genom huset till bortre änden av vardagsrummet... men så hade den bara landat i handfatet så vi spolar vatten på den att den ska drukna, men tror ni den dör? Inte den inte, den kryper upp igen. Äckel peckel djur. Det är inte heller så att dom håller sig på etts tälle, till exempel i soptunnorna, utan dom ska vara i blommorna, på altanen, inomhus och på alla andra ställen och så är dom också hundra miljarder stycken. Usch usch usch, utrotas borde dom.

Idag var min sista jobbdag också, skönt. var lite rörigt idag och mycket att göra. Men det kändes som om vad som hellst fick hända, det var ju ändå min sista dag! Så snart bär det iväg till finland. Jag kommer inte sluta tjata om finland förän vi har kommit iväg, ha, så det så!
Gilldax nu!


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback