Blandade bilder

MIDSOMMAR



Bild 1: Calle posar!
Bild 2: Mia ville inte vara med på kort, men Calle ordna så att hon var! ;P
Bild 3: Jag lyckades få Chrille att fastna på en bild :)
Bild 4: Min snygging, Samuel :)
Bild 5: Jag och Calle! han lånade min solglasögon! :D
Bild 6: Calle och Chrille badade... nakna...
Bild 7: Jag och supersöta helga! :D
Bild 8: Micke, Pernilla, Sofia, Jag och Samuel!
Bild 9: carro och Mia i taxin påväg hem!


POWER MEET

 

Bild 1: Calle och Chrille på fredagen, dom var sådär lagom pinsama/roliga, haha :)
Bild 2: På lördagen tog jag och Samuel bussen in till köping för att sedan ta tåget till V-ås. Vi tänker på miljön!
Bild 3: Jag på bussen
Bild 4: Samuel och jag.
Bild 5: Mitt finfina hår, som jag blev kär i :)
Bild 6: Calle och Chrille åkte masken, haha!
Bild 7: Jag och Samuel. Samuel blev lagom full den där kvällen ;p
Bild 8: Pontus, Samuels jobbarkompis som vi fick åka bil med!
Bild 9: Rostade majs med chili, det var faktiskt inte helt tokigt.
Bild 10: haha, vekrligen en jättefin bild ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå va fin du var!!!:):) Supersnyggt ju! Och kul med bilder! Keep up the good work!;) Idag har jag jobbat men nu är jag ledig i två hela dagar sen blir det en mastodont-helg...fredag: 13-21, Lördag: delad, söndag: 7-16, måndag 7-14, liiiiid med mig! Tänkt på mig och sänd mig vackra tankar!



Puss!!

2008-07-08 @ 16:39:05
Postat av: mamma

ja frisyren var snygg hm lite rockabilly som samuel sa.puss

2008-07-08 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback