Visa vad du har skaka rumpa nu!

Nu är dansen igång igen, dancehall och latinstreet är det som gäller. Men idag var det dancehall, imorn blir det latinstreet. Men dancehallen var kul i alla fall, riktigt kul. Jobbigt som fan - men kul. Den va ganska snabb också, så det var ganska svårt. Men man känner ju igen de flesta steg nu, det är kul. Men mina ben typ skaka efteråt, galet jobbigt. Men det är så kul när man först inte hänger med och att det är lite svårt men sen när man väl klarar det! Rooooooligt! :) Vi har ny lärare också, Alexandra någonting. Hon verkar bra. Men vad är med alla danslärare att typ vara snygga?! I alla fall de kvinnliga varianterna! Ser ju hur bra ut som hellst! Blir man snygg av att ha dansat i flera år eller vad är det frågan om? Man börjar ju faktiskt fundera, för är det så, så ska jag ta mig tusan viga mitt liv åt dans! Enbart dans inget annat, inte ens äta eller dricka eller sova. Ska stå framför min stereo och bra dansa, dansa, dansa! Någon som är på? ;P

Nej, nu kallar duschen (och eventuellt några danssteg efter vägen, har inte bestämt mig än!)

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: mamma

´jaaa, har ju sagt att dans är livet,det är bara sååå roligt.

2008-01-29 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback