Piss & Skit

Jag hatar sånt här, jag menar det - jag verkligen hatar det. Det suger och jag vill inte ha det så här, jag vill inte känna såhär, jag vill att det bara ska försvinna. För jag orkar fan inte med det, bäst att dom här 204 dagarna som är kvar går jävligt fort. För att... dom bara måste det! Ge mig balen, ge mig studenten, ge mig min födelsedag och ge mig augusti.
Man börjar att må bra efter förr årets början så att allt ändå känns OK, så kommer det det någon och gör så att allting känns jättebra, får en att inbilla sig och hoppas på något. Får en att göra störande saker - kolla sin mobil varannan sekund, gå och flina för sig själv, gå och tjata om saker om och om igen för människor som den saken är meningslös för och inte alls viktigt. Men så visar det sig att dom sakerna inte betyder någonting, utan det är bara en själv som bara har trott det och hoppats på det. Men nu orkar jag inte mer, jag har ont i huvudet.

Vilken jävla lögn att det här ska va ens bästa tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback