Nytt år, nya möjligehter - My ass!

Lika dålig som vanligt med uppdateringen, får bli bättring på det. Kan kanske bli ett nyårs löfte, fast jag vet inte. Eller jo, det kan det bli. Jag lovar att försöka bli bättre på att uppdatera min blogg. Det kan i alla fall bli en av mina nyårslöften som är lätta att hålla. Ja, det är väl värt ett försök.

Så, året började inte som önskat. Lyckades ännu en gång få bevisat för mig att killar aldrig är som man tror att dom är och jag känner mig smått lurad. Vad är det med killar att vara såna? Är killar helt nerkylda inombords, känner dom ingenting? Allt är bara så jävla förvirrande ibland, och man bli less på allt.
Jag kommer att bli den där ensama tanten med 40 katter som luktar illa och som alla är rädd för.

Alicia Keys - No one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback