Mr. S

I fredags var jag ut med Mia och Maria. Det var trevligt, men vakterna höll knappt på att släppa in mig! Jag är visserligen blond på mitt leg. men det syns ju ändå att det är jag! Stod där i kön, frös som jag vet inte vad. Så ber vakten mig att säga mitt personnummer, och då slog tanken mig; Hur säger man det utan att det låter inövat? Jag kan ju inte säga det för fort för då låter det ju som jag har tränat på det, och säger jag det långsamt så kanske det låter som om jag funderar. Svårt det där, men jag sa det iaf.. och det dög inte. Utan han frågar då om det finns ett företag i Kungsör som heter "Österlunds", och hur ska jag veta? Det visste jag ju inte så jag börjar att rabbla upp andra företag i kungsör. Men det duger ju inte, nejnej. Utan jag måste visa mitt öra (!!) och OCH le! Alltså, det var ju inga otrevliga vakter utan dom skrattade ju lite och var trevliga, men va fan, har alltid kommit in på det! Men kanske var för att det var nya vakter, jag vet inte. Men tillslut kom vi in, och blev förvånad över hur lite folk det var ändå när vi kom. Men det märktes inte sen, eller jag tänkte inte på det i alla fall! :P
      Eftersom det var fredag så var det halva priset fram till tolv, halva priset is your friend! Eller åtminstone min ;) Jag skulle beställa en White Russian men bartendern gjorde fel, fast det gjorde inget! jag fick en skrikande orgasm istället, jag har velat beställa en sån förut med aldrig vågat. Så det gjorde inget att det blev fel - för den var god också! Hah ^^ Men jag, Mia och maria dansade i alla fall en massa. Vissa av oss fick till och med ont i benen, men inte jag inte! Jag är en härdad dansare. Haha! ;)
    
Kvällen var trevligt och till slut dök hm.. en viss Mr. S upp. Haha! Det var trevligt måste jag säga! :) Men det fanns en och annan idiot där, typ en kille kommer fram till Mia och ser lite små läskig ut, så jag drar i Mia och säger typ "Kom Mia, väntar inte din pojkvän" (även fast hon inte har någon, så jag ljög! haha ;D). Han tittar på mig och säger att han knuller hennes pojkvän, så Mia frågar om han är bög... då blev han inte speciellt glad... Säger nåt i stil med "Vet du vem jag är? Fråga vakterna! Vet du vem jag är? Våga säga det där igen, våga bara...". Var nära att fråga det igen bara för att liksom, han kan ju inte direkt slå oss framför vakterna. Men vi gick bara därifrån, han var lite creepy. Det var ju ändå han som sa att han knulla Mias pojkvän... men ja, skitsamma. Haha :)
     Resten av helgen spenderandes med Mia och en massa En träd kulle (One tree hill), sen var vi hem till Björn en sväng va med Björn och Maria i lördags. Vi kollade på Lejonkungen, den är grymt bra! Man blir aldrig för gammal för den! :D

Men nej, nu lockar sängen. Imorn börjar skolan igen. 135 dagar till studenten, första studentfesten snart också. Sweet.

Adjö.
http://vidunderligt.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback