Jobb!

Ja, nyss så ringde Misteln dom ville att jag ska jobba i helgen. Lockande - nej! Pengar - Ja! Så efter en halv sekunds övervägande så blev det ett Ja. Men det ver inte extremt länge jag skulle jobba, får bara inte sova ut nåt denna helg. Det suger dock. Men ja, jag jobbar 07.30 - 12.30 både lördag och söndag! Så det är ju bara tio timmar sammanlagt. Men det är ju trots allt helg, det betyder extra mycket pengar. Sweet. Och det kommer ganska lagom också, för då får jag lönen i slutet av nästa månad och då kommer Iira hit! men iofs så är pengar alltid välkommna! När som hellst! Men min deligering har gått ut så dom försöker fixa det men dom tiderna jag jobbar nu borde inte behöva  ge någon medicin. Najsnajs. Eller ja, att ge medicin är ju inte direkt någon hjärnkirurgi så det är nog mest drygt att inte ha någon deligering. Behöva be någon annan om det gäller sånt. Men ja, pengar till mig! :D

Vad som händer mer i helgen vet jag inte direkt, förutom idag. Idag ska jag till Eskilstuna och äta och gå på bio med... Mr. S^^ Hoppas på att det kul! Återstår att se :) Man jag hoppas att det händer något mer än jobb imorn i alla fall. Får se vad dom andra ska göra, i värsta fall får jag tvinga mig på Mia på Rix video när hon jobbar och hänga där. Haha, vilket öde.

Nej, nu ska jag panik leta efter kläder jag kan ha på mig.
 Aaaahhhh, hjälp.

Kommentarer
Postat av: Lindaaaaa

Va blev det för kläder dådådådådå?

2008-01-25 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback