Jag kräver billigare underkläder!

Dagarna flyter på fort. Galet fort nästan, men det kanske är lika bra det. Who knows. Idag är det ju onsdag, det betyder barngymnastik och idag simning! Vi körde hinderbana idag med barnen, det.... det blev ett slag för sig. Men det var kul, dom är söta! Lite jobbiga ibland, men mest söta! :)
Sen var vi och simma, vi skulle prova på det. Eller i alla fall jag, Fia vet redan hur det är! Haha. Men i alla fall, vi började simma och det är jobbigt måste jag säga och jag är i dödligt behov av en ny bikini! Ni har som sett min äkta-eller-fejk-tuttar-bikini vet varför! Men varför ska det vara så dyrt med underkläder/badkläder i eh.. större storlekar?! Så jävla mycket mer tyg går det ju inte åt, det borde ju räknas som diskriminering eller något! 400 svenska riksdaler för till exempel en enkel och tråkig och allmänt ful svart eller vit BH. Det är sjukt, helt galet, vrickat och idiotiskt. Man blir ju nästan ledsen. Men ja, åter till simningen, det gick väl helt ok. Jag är inte en direkt fena på att simma direkt, jag sjunker som en sten. Men det var ändå ganska skönt efteråt. Men jag funderar på att skicka in ett anonymt tips till dom om typ discosimning eller nått, för hur fan ska man höra den låga radion när man är 75 % av tiden under vatten? Eller så bordemna uppfinna vattentäta iPods. Musiken gör alting liiiite lättare. jag går ingenstans utan musik nästan. men ja, så var den. Min dag alltså, nu kallar sängen.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback