Adjöken!

Ännu en dag över, ett steg närmare Augusti. Wiho. Fick även veta idag att Iira kommer den fredagen den 23 februari, då ska vi festa! Längtar :) Ska bli riktigt kul har jag bestämt! Ljuset längst bort i tunneln är Stockholm, sen så finns det små ljus längs med vägen dit! :)

Imorgon bär det av till Finland också, ska åka imorn bitti klockan halv fem. Det betyder att jag måste stiga upp klockan fyra (!), vilket är väldigt väldigt tidigt. Sedan på lördag är det bergavning, Fasters begreving. :( Även fast jag inte kände henne så känns det konstigt. En gnagande känsla som ger en funderingar. Människor kan försvinna fort, det är skrämmande. Men så är, tyvärr. Men det kommer nog gå så bra som det kan göra - det tror jag.

Fick lite vårkänslor idag nör vi var i skolan. Har därför börjat fundera på sommaren! Jag vill i alla fall jobba endel, men jag vill också åka på Peace & Love festivalen, någon som vill åka med mig? :) Isa den pissråttan verkar ju uppbokad! Men men, återstår att se vad som händer! :)

http://vidunderligt.bilddagboken.se/

Det vankas höst och Du får ofelbart nåt underligt i Din blick
Det är så lätt att genomskåda Dina spel och Dina trick
Nu faller mörkret över stan, och Du går runt och sparkar löv;
som att vinka åt en blind och som att skrika åt en döv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback