205 dagar.

Idag så har jag varit och tatuerat! Jag tatuera mig på handleden på insidan liksom. Blev mitt stjärntecken som jag har skrivit för hundra år sedan i min väluppdaterade blogg! Jag är väldigt nöjd och bildbevis finns på: http://vidunderligt.bilddagboken.se/ :) Min tatueringstid var klockan tolv och det tog typ 25 minuter så efter det åkte vi ,dvs jag, Isa och Mia till Tuna Park och kika kläder. Det var mycket trevligt och smart som jag är så glömmer jag mitt presentkort på Gina Trcot hemma, så kan inte köpa nått där för det känns onödigt. Så jävla irriterande.
Men jag fick ett par hela pose bilder från några affärer som vi provade kläder i. :)

Jag har kommit fram till att det är typ 205 dagar kvar till den första augusti. Jag vill ha augusti, fast det gör mig samtidigt nervös. Det är hela känns så mega stort men samtidigt inte. Jag ska ju inte bo själv, så det blir ju inte som att flytta hemifrån. Jag kommer ju inte ta med mig alla min grejer, det är trist. Jag vill kunna inreda min lägenhet, min egna lägenhet med bara några få nyklar och inte inte typ 7 stycken sprida bland lika många människor. Men ja, den dagen kommer väl, kanske redan om ett år. För vad händer efter min smink utbildning? Vart kommer jag hamna? Vart ska jag bo? Vad ska jag jobba med? Hjälp.
Allt är egentligen helt galet nära, och så sjuk spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback