Vakna!

Nu är det nog dax att börja vakna. Känns som om jag varit allmänt förvirrad hela dagen!
Imorse när jag skulle ställa undan mjölken så var jag påväg att ställa den i skafferiet! Jag var inte ens på väg, jag hann göra det! Jag ställer den på hyllan och till och med stänger innan jag kommer på att den inte ska stå där! Senare idag så skulle jag ut till bilen för att hämta klänningen som jag köpte idag(!) på Skingubben (läs Vero Moda), så i alla fall när jag kommer ut så upptäcker jag att jag inte ens har bilnyckeln i handen utan skohornet! Som jag inte ens har använt! Dåligt förvånad jag blev! Haha :)
Men klänningen jag köpte var väldigt fin enligt mig. Puffärmar och grejer och ja Linda, det kommer en bild! :)
Jag ska sova hos Samuel ikväll, mys :)

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte lätt att vara kort och förvirrad inte, tror det kallas "kär" också, men jag vet inte.;) och yes jag vill ha bild, och det nu! puss!

2008-02-11 @ 18:07:17
Postat av: mamma

ja nått är det ,inte har hon tankarna här hemma ,dom är helt nån annanstans,puss

2008-02-12 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback