Ursäkta mig, har ni karta och kompass?

På Svenska:
Tre rika häxor tittar på tre Swatch-Klockor, Vilken rik häxa tittar på vilken Swatch-Klocka?
På Engelska:
Three rich witches watch three Swatch-watches, which rich witch watch which swatch-watch?

Jag är lätt road, läs det där högt och snabbt. Roligt roligt. Snart är det färdig packat. Åker till Samuel idag, ser typ ut som om jag ska flytta dit. Men ja, men vet ju inte vad man kan behöva när man är där! Så det är ju bättre att mosa ner för mycket, slipper man fundera också. Yes box. Det blir fint, fint att släpa väskan hem till honom. Men det är tur att han inte bor allt för långt ifrån Örebro Södra, hoppas jag bara hittar hem till honom. Men men, någon gång borde jag hitta dit, Svanåallén 10b. Jag kan ju adressen i alla fall, om jag måste fråga någon. Men så långt ska det väl inte behöva gå! Oh no.
Nej nu måste jag gå och brottas med min väska, den jobbar inte med mig bara emot mig. Suck.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo det är som jag brukar säga hellre femtio klänningar i väskan än 100 i garderoben..typ..eh. Släpa på du, vi ses på fredag, känns som det var 100 år sen, men det var det icke, kommer ju hem i påsk också, vi får ses mer då än en sväng på stan, då får du inte vara heeeeeeela helgen i Örebro. sådetså.:) pusss puss!!

2008-02-27 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback