Tid att döda.

Nu sitter jag hemma, klockan är tio i tre och jag väntar på att klockan ska bli typ kvart i sju, så jag kan gå till min buss. Ska ju dansa ikväll, Latinstreet. Så just nu har jag massa tid att döda. Jiho. Annars har idagen varit väldigt, väldigt seg. Steg upp klockan sju, gick till en lektion. Hade sedan hål så jag gick hem och sov, sedan tillbaka till skolan vid tolv för att ha en till lektion, sn gick jag hem. Väldigt onödig dag känns det som. Men sen imorgon kommer det bli en ännu mer värdelös dag! Först ska vi spela badminton i 2,5 timmar, sen efter lunch har vi promenad i 1,5 timmar. Uuuusch!
Men vi är lediga halva torsdagen och hela fredag! Välkommen Sportlov!
På fredag kommer Iira också! :) Då ska vi ut, festa. Yey, känns nästan som evigheter sen! Haha!

Nu ska jag kolla på tv!
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Linda

Meeeen, badminton är ju kul ju!

2008-02-19 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback