Premiär!

Idag bastade jag för första gången i vår bastu, för första gången sen vi renoverade den alltså. Och det var -06 den blev klar. Haha, men bättre sent än aldrig!(: Det var väldans najs måste jag säga. Länge sen jag basta i alla fall och det måste börjas göra oftare, får typ bli mitt februari eller något. Haha :)

Var även in till stan med Sofia, Frida och deras mamma. Hittade en klänning för femtio kronor på Gina tricot, väldigt trevligt måste jag säga! Sen så var vi till Indiska, hade ju 160 kronor kvar där från presentkortet jag fick i sommras. Så jag köpte i alla fall en t-shirt tröjgrej! Sofia tyckte inte om den, men det gjorde jag! Haha, det var tydligen inte min stil! ;) Jag och Sofia hade barnen idag också, det gick väl bra. Smått jobbigt med 10 skrikande ungar! Men jag lyckades nästan trösta en idag också. Det är inte det lättaste! Men jag lyckades nästa, så kom Sofia och förstörde, haha ;)

Imorn ska jag träffa Samuel! :D

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men GRATTIS!! till bastandet, gudars gudars. Men lägg upp bilder på kläderna, jag vill se! pusshej!

2008-02-07 @ 12:55:50
Postat av: Susanna

Hej!
Helt klart hög tid o basta nu!!!!
Hörde dom trevliga nyheterna, very nice!
=)

KRAM!

2008-02-07 @ 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback