Mitt i-landsproblem.

Hos Samuel nu, kom ju hit igår. Han var inte hemma när jag kom. Men ja, då hittade jag i alla fall hit och jag dog inte efter vägen av min väskas tyngd. En grej som störde mig dock när jag gick från stationen och hit är dom där jävla spårena i trottoaren för vattnet som kommer från stuprännorna. Det finns hundratals av dom, miljontals, det bara kryllar! Dom är som små intesekter, irriterande och alldes för många! Och det är väldigt störandenär man har en väska som man drar, vid varje sånt där spår så hör man ett "donk,donk" och hur typ allt i väskan skakas om. För man orkar faktiskt inte stanna och lyfta väskan över dom, så många är det. Örebro har nog en förkärlek för stuprännsspår. Men ja, det var gårdagens i-lansproblem. Och dagens i-lansproblem, ska vi inte skriva om;)

Nu ska vi åka och handla mat, vi ska äta kasslersallad med baguette har jag bestämt! Mumsfillibabbus! :D
 
Adjö!
http//vidunderligt.bilddagboken.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback