kronor i timmen, minuter, sekunder.

Nu har Iira åkta hem, jag körde henne till tåget för en timme sen. Har haft jättekul när hon varit här! :) Vi har festat, kollat på film, gått på stan och hunnit med en bokrea! Det har varit jättekul när hon har varit här, lite kort tid men ja lika kul för det! :) Hoppas vi ses snart igen!
Så... bokrean började då igår, klockan 00.00 till 02.00 och det var helt galet mycket folk! Jag trodde aldrig det skulle komma så många, jag visste inte ens att så många människor lästa böcker! Men i alla fall, vi åker dit och jag hade inte tänk att köpa några böcker, det var bara kul att göra någonting. Men min plan sprack, jag kom hem med tre böcker! Tre böcker fick jag för 207 svenska riksdaler. Sweet. En bok var om världens största fiaskon, den andra boken var om pirater och den sista boken var en sann historia om en liten tjej, kommer inte på vad den heter nu. Men den verkade jättebra!:)
Jag fick mitt lönespec(?) idag också, det är alltid lika trevligt! Pengar är alltid lika roligt. Sen behöver man inte jobba nå extremt mycket för att tjäna lite extra. Jobbar man typ 10 timmar helg i månaden så får man typ 1000 kronor. Sen plus studiebidraget så får man runt 2000 kronor/månad! Det är trevligt! Ska jobba idag också 16-21. 5 timmar, varav två blir kväll :) Funderar på att åka till Samuel imorgon, antingen imorgon eller på torsdag. har inte bestämymig än. Återstår att se hur det blir!
Nu ska jag kika på tv och kika på youtube. Jeff Dunham är kul.


Adjö!
http://Vidunderligt.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback