I brist på annat och lathet:

Dagens låt: Lars Winnerbäck - Röda Läppar
Dagens klädsel: Nya klänningen och tights!
Dagens frisyr: Tråkigt och hängande.
Dagens smink: Mascara och det gamla vanliga.
Dagens planer var: Skolan och Samuel!
Dagens vill ha: Massa pengar så jag kan köpa boxarna jag vill ha!
Dagens saknad: Lindalainen <3
Dagens drog: Samuel (;
Dagens tråkigaste: Skolan!
Dagens måste: Att stiga upp imorse!
Dagens köp: Kakan i skolan! :D
Dagens dricka: Hallonsodan jag köpte till kakan! ;P
Dagens roligaste: Att Samuel kom förbi (:
Dagens mående: Glad, med lite lite trötthet!
Dagens I-lands problem: Att vi verkligen var tvugna att gå på psykosocialt arbete lektionen.
Dagens bekväma: Att jag fick skjuts hem av Sofia! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback