Helger går alldeles för fort, bara att konstatera!

Helgen har varit riktigt bra! (: I fredags följde Mia med mig hem hängde här ett tag. Sen kom
El Samuell, och vi åkte till eskilstuna och packa grejer. Den mannen äger INTE en tröja. Gudars skymning! Hela hans bil var fullproppad av enbart kläder, typ! Men sen åkte vi tillbaka hit, åkte sen vidare till fia och där ifrån till Micke! Kikade på tv och spelade Guitar Hero! Åkte hem hyfsat tidigt eftersom dom andra skulle till krogen.

På lördagen så åkte vi fram och tillbaka, hit coh dit kändes det som. Vi åkte till Örebro till Samuels lägenhet! Finfint! (: Grejade där hela dan, var på IKEA två gånger, åt glass på max och gjorde massa annat! Kommer bli fin den där! :) Den var jättemysig! :) Men vi sov här eftersom jag skulle upp och jobba! Vi hyrde film, Sjätte Sinnet och Tjenare Kungen, men S somnade så blir inte mycket titta på film. Jag vågade inte kolla på Sjätte Sinner själv :P

Idag då, fick stiga upp tjugo över sex för att börja jobba klockan sju. Då är man verkligen sugen på att stiga upp när den man sover brevid får ligga kvar under ett varmt täcke och i mörker hur länge som hellst! Men jag får igen det imorn och på tisdag! Wei för mig! (; Men så slutade jag vid tolv så efter det har jag och S mest tagit det lugnt och inte gjort någonting över ansträngande! ;P

Nu ska jag sova... helt ensamt!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback