Helgen som gick för fort!

I torsdags var det studentfest! Ullvi hade hyrt Hantis i Köping. Var massvis med folk, tror det typ fanns 300 biljetter. :) Men jag, Sofia och Walle va hemma hos Sofia innan i alla fall. Drack lite och gjorde oss (eller jag iaf) i ordning sen bar det iväg. Åkte in till stan, tog ut pengar, va på Hantis och drack och dansade. Sedan blev klockan ett och dom stängde, alla trodde dom stängde två men så var inte fallet. Så klockan ett fick vi gå ut och stå och frysa i en hel timme, bara för att vår "taxi" skulle inte komma förrän kvart över två. Roligt! Jag kan nästan lova att jag aldrig mer ska klaga på kyla, eller.. det ska krävas mycket för att jag ska göra det! ^^
Men kom i alla fall hem tillslut och fick sova!

Sen kom fredagen, upp klockan halv nio för att gå till skolan, man var sådär lagom seg. Men skolan gick ändå hyfsat fort, även fast man var så trött. Slutade tjugo över ett, sen typ vid fyra kom Samuel! :) Och efter ett tag så åkte vi till Daniel och Sofia. Där blev det att laga tacos och glo på film. Det var trevligt! :) Filmerna krånglade lite bara, men det gjorde inte så mycket. Kul ändå!:) Sedan vid typ halv tolv kanske åkte jag och Samuel hit till mig, jag skulle köra hem Sirpa och Tero. Men de ville inte hem förän vid två eller vad det var, så jag och Samuel glodde på film. Men tillslut körde jag hem dem och det var smått jobbigt eftersom det regnade och vädret var allmänt förjävlig plus att vägen ut till Munktorp är lika bred som en cykelbana. Men vi kom i alla fall fram och tillbaka. Sedan när vi kom tillbaka åkte Samuel hem!

På lördagen så fick jag sova ut till klockan elva typ, det var väldans skönt måste jag säga! Sedan kom Samuel hit vid typ halv två, så åkte vi till Västerås och kika på soffor och badrummsgrejs och sånt. Lite små kul faktiskt :) Jävla väder var det också när vi åkte, storm och grejer. Men det gick bra, var ju ändå inte jag som körde så ;) Eftersom jag upptäckte idag att köra i snöslask/världens sämsta väglag var inte det lättaste :P
Men efter västerås åkte vi tillbaka hit och käka och glodde på film, båda somnade framför tv:n sen, haha :) Men vaknade sen vid två igen och missade hela CSI! Nästan så att det är en synd! ^^ Men gick och la oss sen iaf och idag har vi mest tagit det lugnt! :) Samuel åkte hem vid tre kanske, tyvärr! ^^

http://vidunderligt.bilddagboken.se
Nej, nu kallar sängen och svenska plugg!
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag gjorde faktiskt oxå iordning mig!:P

2008-02-05 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback