Alla hjärtans dag

Idag är det den 14:e februari och det betyder att det är Alla hjärtans dag. Fast själv ska jag inte "fira" den föräns imorgon. För imorgon ska jag till Örebro, city! haha. Jag och Samuel ska gå på bio, och så ska han laga maten och jag efterrätten. Så det blir någon typ av Wok och så ska jag göra chokladfromage, tror jag i alla fall. Väljer mellan chokladfromage och fruktsallad med glass. Men har inte bestämt mig. Andra ideér är välkommna! :P
Ska vara hos S hela helgen! Åker imorgon kvart över två, och kommer hem på söndag typ vid tio. Så inga uppdateringar under helgen! ^^
Men nu alla mina tusentals läsare ska jag basta för att sedan kolla på Gordons Kitchen Nightmares. Smått kul att se faktiskt. Men sen att man inte blir så sugen på att äta ute i staterna är väl en annan sak.
Var på KU idag också, vi spelade sing star, och det är bara att konstatera att jag INTE kan få in rätt tonlägen. Haha, fast det är väldigt kul ändå! Ingen som har ett PS3 att skänka till mig med Guitar Hero och Sing Star? Inte? Fan då.
Linda, vi borde köpa ett tillsammans, så får vi ha vårdnaden om det varannan vecka. Eller månad, skulle bli mycket åkande annars! Låter det som en plan?
En sista grej bara, MAN BADAR INTE BASTU!! Man BASTAR! Man badade kanske i en balja med vatten i bastun när man var liten, sure. Men nu badar man inte. Så jävla irriterande när folk säger så.
- Vi ska bada bastu!
Fel, fel, fel! Man bastar. Så nu vet ni. Oh! Läs och lär!

Nu ska jag pallra mig till bastun!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Susanna

....ps3 finns hos oss! Fixa spelet så sjunger vi hemma hos oss, Hence kanske också sjunger. Ha så kul i helgen! Kram!!

2008-02-15 @ 08:10:32
Postat av: Linda

Jomenvisst, köper du så har jag den gärna varannan månad!
det är luuuuungt! och vilken batusfantast du har blivit, skulle jag också vara om jag hade en, men kommer väl hem en sväng snart och då ska det bastas! pussheeeeej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback