We are going bald!

Idag hade vi flint i skolan, det var kul! Vi gjorde själva flinten av latex, man gjorde den på typ ett huvudformad grej, som tog hundra år. Det var latex på latex fem sex gånger, sedan puder på det hela. Jag ville ju gärna se hur jag skulle se ut flintskallig, så jag envisades med att prova, även fats jag är känslig mot latexen, men det var ju inte så att man la blöt latex direkt på huden utan då var den ju torr, så det kliade bara lite grann :) Men vi kunde inte göra någon jämn kant eftersom det så skulle användas blöt latex, men man såg ju på ett ungefär :)



Samuel! När vi bli skynkliga och gamla kommer jag se ut såhär! Haha :D


Johnna blev grymt söt måste jag säga, även om hon inte tyckte det själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback