Vilket i-landsproblem

Nu sitter jag i Finland, närmare bestämt hemma hos Anne och Emppu, woho. Här finns det ju internet! Älskade internet, som jag har varit utan sen i lördags, haha! Ne, sådan abstinens har det faktiskt inte varit, bara lite grann ;) Så, julafton igår då, var en väldigt mysig dag! Det blev promenad, massvis med mat och onyttigheter och självklart paketöppnade. Jag fick bland annat PS2 med Singstar(!!!!!), lite bra-och-ha grejer, pengar, presentkort och annat fint :) Till singstar fick jag föresten ABBA skivan, men det funkade inte så den måste lämnas tillbaka :( Så nådigt irriterande sånt där, när något helt nytt inte funkar! Vilket i-landsproblem; Min ABBA singstar skiva funkar inte, den måste bytas! Haha!

Men men... nu ska jag fortsätta med annat, blev ju en liten uppdatering i alla fall :) Dom andra sitter ju och fikar och det vill ju jag också vara med på ;P Ciao.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej.



Vilken stilmall använder du dig av?

Hälsningar Petra

Postat av: Susanna

...dåligt med uppdatering ...

2008-12-30 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback