Kort? långt? Snett? Rakt? Galet?

Woho, jag är modell till båda plåtningsdagarna! Oh yeah! Tack Emma! Gjorde verkligen min dag :) Nu hoppas jag verkligen att min bild som jag har tänk ihop blir lika snygg i verkligenheten! jag får helt enkelt hoppas på det bästa! ;)

Jag är föresten enormt sugen på att klippa mig! Göra något helt galet, typ som att klippa kort eller sätta i hårförlängning. Är så enormt sugen! Men jag vet inte om jag kan bära upp en korthårig frisyr! Anneli i min klass klippte sig så galet snyggt idag, typ kort där bak och ganska långt fram. Nåt i den stilen skulle vara snyggt. Men jag är en fegis, jag föddes sån. Vad ska jag göra? Någon som har en idé? :)

Nu ska jag  först prata med Samuel sen ska jag sova och drömma om fina frisyrer!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback