Plåtning och jobbsökande

Nu börjar mitt Persronliga brev och CV ta form, eller... det är snart klart! Och jag skulle då vilja tacka mih själv och Linda för detta. Eller ja, mest Linda faktiskt. Hon är grym på sånt här! Tack, tack, tack :) Så snart, inom en väldigt snar framtid så ska det sökas jobb. Men det finns ett speciellt jobb jag vill ha, men det tänkter jag inte skriva vad det är, för då blir förhoppningarna höga och det vill jag inte ha. Men jobb ska det i alla fall sökas! :)

Idag var föresten näst sista plåtningen, har tyvärr inga bilder från det - glömde kameran. Men det gick ändå bra, förutom att eyelinern jag målade började lossna! Sådär lagom irriterande. Bör kanske också lägga till att jag måldane eyelinern på halsen och ner mot axeln, för annars älskar jag eyelinern vi har, när man har den där den "ska" vara :) För man kan ju faktiskt ha smink överallt. Man kan till exempel fästa glimmers (glitter) på ögonlocket med läppglans eller läppstift, men jag själv föredrar ansiktskräm :) Som sagt olika sortens smink kan du använda där du själv tycker att det passar, för det mesta i alla fall!

Och till sist, det här med håret. Jag funderar fortfarande på vad jag ska göra! Det ska vara brutalt och helt nytt! Så nu ska jag googla lite frisyrer! :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men visst blev det bra??:) Jag blev riktigt nöjd faktiskt! bara lite pill kvar sen är det ju klart så har du en mall att utgå ifrån och sen bara ändra introt lite för varje ansökan. Hehe...roligare att fixa med ditt brev än med mina...är SÅ trött på dom...blä. Men ditt är kul ju:)



Förresten, kan du ta med din pincett i helgen, mina ögonbryn behöver dig!!:) Puss!!

2008-12-10 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback