Ge mig råd!

Nu är jag i princip klar med alla mina jobbsökar grejer! Woha! Det känns fint och ger en fin känsla i magen. Haha, några småfix kvar bara! :) Har ett referensamtal att ringa bara, vilket ska göras imorgon :)

Jag har tänk och tänk på det här med håret och jag kommer inte fram till något vettigt. Det jag undrar om mest om jag klipper det kort är om jag kommer se ut som en fotboll i huvet? Men jag vill så gärna ha kort hår, det är så otroligt snyggt! Nu är mitt hår typ till halva ryggen och enligt mig är det bara långt och tråkigt. Det bara är liksom...
Hjälp, hur ska jag göra?! Någon? Johanna Kjell, jag vet att du inte kan läsa det här just nu eftersom du sitter fast i en tom lägenhet, men när du läser det, kan du vara snäll och fråga din bok om jag skulle passa i kort hår? Jag behöver svar! Men här kommer frisyren i alla fall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback