Home sweet home...

Nu är jag hemma och natta mackan är uppäten! Party kläderna är utbytta mot mjukisar, och cidern mot cola. Jag är sådär lagom seg och ska snar gå och lägga mig, eventuellt läsa. Annars så har kvällen varit trevligt, kan ju säga att jag kommer skana mina sambosar enormt mycket när jag flyttar! Även fast vi var till ett ganska så kasst ställe ikväll, så var det kul. Vårat mål var ju att dansa och ja... dansa! Det fick vi göra, men musik var ändå sädär. Jag kände mig också, av någon anledning, gammal där och jag är ju bara 19! Haha. Men som som är födda -90 får ju gå ut nu och dom ser ganska små ut, haha. Inte bara just där på krogen, men generellt också. Jag är ju såååå vuxen av mig! ;)

Ett annat konstaterande vi gjort är att när Johanna dricker (speciellt när det kommer till sprit) så blir hon sådär lagom bitchig, haha ;) Hon var nära att börja bråka med någon på dansgolvet, hah. Sedan så har vi löpt ifrån några killar som sprang efter oss. Nu låter det bra mycket allvarligare än vad det var, vi skrattade hela tiden. Vi löper ner för rulltrappan och sedan kastar vi oss på tunnelbanan och fortsatte skrattade tills vi nästan dog! Så en händelserik kväll var det i alla fall ;)

Nu ska jag sova! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback