Knarkare, inbrottstjuv eller vadå?

Jag har varit vaken sen klockan 10 eftersom Samuel kom och väckte mig då. Han glömde sin mobil hemma så han kom  och hämta den. Jag försökte somna om men det gick inge bra så det var lika bra att kliva upp. Samuel har också en enormt irriterande granne. Igår morse klockan kvart i sju(!!) så började han hamra i väggarna! Vem gör så?! Vem är så ond? Jag har kommit på några saker som det kan bero på, här kommer dom:

1. Han är knarkare! Han ar helt förlorat tiduppfattningen och fått någon psykos och tror att alla möbler i lägenheten är ute efter att döda honom så han måste spika fast allt i väggarna.

2. Han hatar sitt liv och alla som lever i denna värld. Så han har gjort det till ett mål att förstöra andra människors liv också.

3. Han är en förvirrad inbrottstjuv som har missuppfattat det här med att göra smidigaste inbrotten. Han försöker hamra sig igenom väggen när vi hemma, istället för att ta dörren när vi inte är här.

Jag tror starkt på nummer 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback